Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Underbara ungar!!!

Idag har jag följt med på Johannes klassresa till Liseberg!

Med detta inlägg vill jag hylla dessa fantastiskt underbara, goa, roliga, omtänksamma, skötsamma, fina prepubertala ungdomar!!!

Dom har gjort den här resan till ett minne för livet, inte bara för deras egen skull utan även för min!

Jag är så STOLT över att ha fått sett vad dessa killar och tjejer går för!
Och dom är bara så GULD!


Skulle åka Uppswingen med Douglas och då anslöt sig ytterligare en klasskompis som med bekymmrad min frågar mig:
- Ska du åka den HÄR?!

Japp,  svarar jag!

När vi hade åkt klart (och jag fått en ny syn på livet, jäklar vad den var äcklig) Gjorde han tummenupp-tecknet åt mig...
Vidare fick jag applåder av de andra föräldrarna, som hade valt att behålla sin syn på livet, fast på marken!

Kort sagt det har varit en härlig, men lång dag, med sol och mycke värme.

Jo, för tusan, vi fick se lite av BWO innan vi åkte hem!

Nu ska jag gå ut med Bosse så han får sista kvällspinken...
Fotnot: Bosse är en hund som vi tar hand om i helgen...

Hej...

Kommentarer
Åsa

Nja, just Uppskjutet låter jag gärna bli. Gillar inte höjder längre. Annars åker jag allt. Tror jag.

2008-05-30 @ 23:51:19
URL: http://wessand.blogg.se/
Pernilla

Jag blir snurrig bara jag ser ett tivoli. Mem BWO kunde jag ha hängt med på.

/P

2008-05-31 @ 14:59:27
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Åsa

Jag älskar Liseberg (även om det är en bit från malmö dit),kanske är det för att mna barn ser så lyckliga ut när dom är där. Själv kräker jag nästan bara jag ser en snurrande karusell. Höjder funkar som Pariserhjulet men sen är det stopp.

2008-05-31 @ 22:19:17
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0