Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


SKIT!!!

Jaha...

Bloggsvackan blev en "riktig" svacka!

Igår (tisdag) skulle Donald in och få sista omgången med cytostatika, men så blev icket fallet!

Min älskade älskling drabbades av TIA-attacker.
Det är små, små små, proppar i hjärnan...
Lite som ministrokes...
Ena ansiktshalvan hänger...
Och han är riktigt medtagen...
Dessutom upptäckte dom på akuten att han hade förmaksflimmer också...

SHIT!!!

Vi är för unga för sånt här!

Men idag såg ansiktet lite starkare ut!

Hjärnan är skiktröntgad och på den kunde dom inte se någon propp eller blödning, men nu vill dom göra en kontraströntgen för att utesluta metastaser i hjärnan!!!

Vad gör jag om cancern har spridit sig till hjärnan?!

PANIK!!!

Jag återkommer när jag är i lite bättre form!!!
Antar att ni förstår....

Jag läser många bloggar och njuter av att läsa om "vanligt" liv!!!
Fortsätt skriva, NI är lite av ett andningshål för mig!!!

Och till ALLA mina vänner:
UTAN ER ÄR JAG INGEN!

Hej...

Kommentarer
Pernilla

Jag känner dej inte på "riktigt" men jag känner med dej. Finns inga ord, ingen tröst men jag hoppas att det går vägen.

/P

2008-05-22 @ 11:22:38
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Elizabeth

Det är i motgång som vänskapen prövas...låter klychigt men är så sant. Jag har sagt det förut och säger det igen,Linda: Pröva oss,vi gör allt för dig/er som vi bara kan. Jag talar för oss alla,du vet vilka vi är....Vi älskar dig!!

Massa kramar

2008-05-22 @ 11:36:43
mammakero

Ja, Bettan!

Så sant, så sant!Instämmer i allt du skrev!

Massor av kramar vännen!

We love you!

2008-05-22 @ 18:29:03
URL: http://mammakero.blogg.se/
Åsa

Trots att jag inte känner dig så vill jag att du ska veta att jag tänker på er. STOR KRAM!

2008-05-23 @ 08:49:07
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0