Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Min bror ringde

..å vad gla jag blev!!!
Hans vana trogen så är "viktiga" datum inte fullt så viktiga i hans värld!!!
Det är lite sött!

Vi träffas inte så ofta så därför känns det extra roligt när jag får höra hans röst!


Hörni, varför är min tid så otillräcklig nu?
Jag tycker jag håller fullt tempo från tidig morgon till sen kväll och ändå så är det en hel del som släpar...

Dessutom har mitt knä börjat att säga ifrån igen!!!
Efter nära 2 månader av total smärtfrihet så har det smugit sig på knät igen.
Benet är iskallt, knät kan jag nog steka ägg på!
Det är så lurigt, för i morgon kan jag vara helt smärtfri igen...

Nä, här kan jag inte sitta och skriva, ut med mig i köket och fortsätt tömma skåp!!!


Hej...

Kommentarer
Lilla Jag

Ja just det! Du skulle få nya skåpluckor i köket nu!! Ja du, ut med dej i köket och ränsa.....!!

Blä för varma knän och smärta! U skriver upp sej på din protestlista direkt!!

2008-05-05 @ 22:05:26
URL: http://mammakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0