Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Ledig dag?!

Idag har jag varit ledig... från jobbet...

Men på hemmafronten började dagen 180 knyck och nu börjar jag växla ner...

Vårat kök har blivit renoverat, i omgångar...
Idag kom köksluckorna!
Vad fint det blev!!!

Så hela dagen idag har jag plockat, ställt in grejer i skåpen, plockat, torkat av bänkar, plockat, diskat... osv...
Eländet tar ju aldrig slut!!!
Men så plötsligt, ett ljus långt borta i tunnelns slut... 
Helt sonika inser jag att i morgon blir jag klar!

Det känns så skönt att det behövs ett nytt ord för skönt!

Nu ska jag sova, för det lider jag extrem brist av... och det är inte bra!

Kram på er alla!!!


Hej...


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Lilla Jag

Jag kommer och kollar hur det blev på tisdag då!! :)

2008-05-11 @ 17:25:28
URL: http://mammakero.blogg.se/
sweetmama

Ja det där vet jag hur det är. Plocka grejjer har jag gjort hela helgen ;o)

Kram

2008-05-12 @ 09:37:31
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0