Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


En kväll på Axevallatravet

Nu är ni säkert många som undrar varför JAG går på trav en vacker vårkväll.
Ja, det är kanske just det!
En vacker vårkväll är bättre än en svinkall och blåsig höstdag!
Sen var det ju lite annat som drog också..
Typ, min systerdotter körde ponnylopp
Tyvärr blev de fel gångart för kvällen och diskvalificering, men alla stora kuskar har också en plump i protokollet!

(klicka på bilden för att se den större)



Det andra dragplåstret var att pappa hade sin häst till start!
(han är delägare i den och tränar den)
Här är dom direkt efter värmingen, lilla pappa och Speeden

(klicka på bilden för att se den större)


Då min pappa är pensionär och inte har någon profflicens får han inte köra lopp längre, så den genomsympatiske och urtrevlige Stefan Söderkvist håller i linorna

Precis innan loppet är det full fokus på pappa och Anders, möjligen skönjer jag en smula nervositet också... Men bara möjligen...

(klicka på bilden för att se den större)


Sen blev bliderna från loppet SKIT!
Det blev för mörkt och jag hade stålkastarna rakt in i kameran (hur gör man för att åtgärda sånt? får ju inte gå in på innerplan eller använda blixt)

Resultat?

HAN VANN!!!!

WIIIEEE...


Hej...


Kommentarer
Livhan

Ooo ja. I love it. Fast sen så får man ju lite ångest över att man spenderat pengar. :P

2008-05-06 @ 23:47:02
URL: http://amandalivh.blogg.se/
Pernilla

Grattis till Pappa! Vilken tur att du offrade en trevlig vårkväll till att gå på trav då.

/P

2008-05-07 @ 14:16:07
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0