Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Reafynd

Ibland bara ÄLSKAR man rea!
Speciellt på JC.
Dom vet hur man rear.
Johannes fick två par jeans och Anton en kofta för den beskedliga summan av 247 kr...
 Å inne på Intersport hade dom också tokrea. Där blev det en t-shirt och en Kappa tröja till Anton och en t-shirt till Max.
Jag hittade också en födelsdagspresent till Max, men den kan jag inte avslöja här än, i fall han läser detta...
Synd Max... ;)
Oskar köpte sig några fiskedrag och jag köpte några kåsor...
Min man visade mig ett litet Rappaladrag och jag sa:
- Ooo så sött. Vad kostar den?
Det visade sig vara dyrt, 100 kr... Hmmm...
- Men då köper jag det, sa jag. Jag har inte så många drag och då kan jag kosta på mig lite...
- Nä, tok! sa Donald. Den är ALLDELES för dyr...

Sen tog handlade Donald det han skulle ha och tog mad sig barnen ut ur affärn så jag kunde handla presenter...

När vi kom hem visade han mig en liten sak..
Det lilla söta draget!

Ni är vi fullfjädrade fiskare som till våren ska till Kloten och fiska!

Heja Melodifestivalen... Nu ska jag sjunka ner i soffan och få en stunds underhållning...

Hej

Kommentarer
soffie

jag säger varje vår när Tranorna anländer att jag ska åka till Hornborgarsjön och kolla men än har jag aldrig varit där,kan tänka mej att det är ett enormt jippo.
Hoppas fisketuren blev lyckad,ha en skön söndag!

2008-03-02 @ 10:18:02
URL: http://soffie69.blogg.se
MaryChamberlain

Du kan det här med att hitta grejer på rea!
Hur känns käken nu då?

2008-03-02 @ 15:23:27
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0