Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


GLAD PÅSK

Glad påsk på Er, mina kära bloggläsare!

Långfredagen har bestått av vila och jag har inte gjort ett smack!

Började rota runt i hjärnan för att komma på när jag hade en sån dag sist...
Men, tyvärr, jag kom inte på när jag hade en sån här latdag sist!

Till helgen ska jag jobba, och jag är nog av en konstig natur, för jag ser faktiskt fram emot att få gå till jobbet!

Påskafton börjar jag 7:45 och slutar 15:45
Påskdagen börjar jag 15:30 och slutar 8:00 på annandag påsk!

Vet Ni?

Det är inte långt kvar till semestern...

Det är sant!

Om bara 4 månader så börjar jag min semester!
Och så mycket jag ska hinna med innan dess...
För på semester ska man vila och ta igen sig och inte göra en massa saker!

Det är min planering för min semester i alla fall!

Vad har Ni på Er "att göra på semestern"lista?


Hej...

Kommentarer
Åsa

Semester för mig är också vila och att läsa.Jag läser massor på sommaren.
Minst en vecka bort vill jag och i år blir det Grekland.
Har fått ta över svärföräldrarnas sommarstuga, så vi kommer väl vara där också lite. Mer slappa!
Oj, vad jag längtar till sommaren. Är sååå trött på detta regn som vi har i Malmö.
Fortsätt njut av din Påsk!

2008-03-21 @ 21:46:50
URL: http://www.galanthus.blogg.se
MaryChamberlain

Semester är att leva utan klocka och en riktig sommar semester ska vara strumplös!
Gärna med en packe böcker, tjocka tidningar och korsord! Sol och bad! God mat och gott vin! Härliga middagar med de härliga vännerna i trädgården under äppelträdet!
Glad Påsk kära vän!

2008-03-22 @ 11:13:11
URL: http://mammakero.blogg.se
Pernilla

Hej! Tack för ditt inlägg. Du har en väldigt trevlig blogg. Vart i Turkland ska Ni? Vi var i Icmeler och ska en sväng till Alanya i höst igen.
/P

2008-03-22 @ 13:17:10
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Anna-Carin:s kafferep

Jag kommer att tillbringa 2 veckor på Mallis på min semester,sedan blir det att vila två veckor :)
Glad påsk

2008-03-22 @ 15:28:20
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0