Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


En ledig dag!

Sov länge

Fick god frukost

Umgås lite med familjen

Pratar en stund med Marie
Goa underbara Marie

Donald tog ungarna med sig till Hornborgasjöns utlopp för att fiska
Detta innebar att jag blev själv en liten stund
Då passade jag på att ta hand om tvätt och bädda sängar
Sen tog jag mig en lååååååååååång dusch
HÄRLIGT!

Känner mig lite lagom go i kroppen och mår jättegott
( okej, käken värker som sören, men annars är det bra)

Går ut och tittar lite i affärer
Inne på Ugglan föll jag för frestelsen...
Köpte två böcker
ICA nästa
Mat

Hem och börja lite smått med kvällsmaten
Diskade lite
Stora grabbarna gör negerbollar
Små killar hackar grönsaker till kvällsmaten
Jag lägger mig på sängen och Oskar kommer och lägger sig brevid mig och myser
Läser högt för honom ur Tordyveln flyger i skymmingen
MYS

Oskar återgår till bus med de andra barnen
Jag börjar läsa i min nyinköpta bok, Roms portar

Somnar
Slumrar

Vaknar av att Bettan ringer
Pratar lite med henne
Vi luftar bekymmer och roligheter
En härlig människa att vara vän med

Kliver upp och "sanerar" köket efter negerbollsgrabbarna
Lägger sista handen vid maten
ÄTER
Diskar
Får utbrott på äldsta sonen
Dricker kaffe
Väntar på att datorn ska bli ledig
Läser bloggar
Skriver inlägg

Ska snart uppslukas av soffan och låta mig roas av Melodifestivalen

Å äta negerbollar (nja, suga i mig blir det väl men ändå)

Hej...

Kommentarer
soffie

låter som en härlig dag för dej.Hoppas du blev nöjd med melodifestivalen.Jag trodde innan det börja att det skulle bli mellan BWO och Perelli.
Heroes är en bra låt fast jag gilla Nordmans låt han kom ju 6a ändå!
ha det jättebra idag!

2008-03-16 @ 11:16:17
URL: http://soffie69.blogg.se
MaryChamberlain

Låter som en skön dag! Jag har inte gjort så många knop mer än du! Först gick jag lös och städade ordentligt på toan. Sen hamnade jag av någon underlig anledning vid SIMS! Det är ett år sedan sist tror jag!! Kul var det!
Sen suckar jag djupt. Charlotte Perelli...
De ute i Europa kan inte tro att vi har så särskilt många artister i Sverige. Tre gånger skickar vi Carola och nu två gånger Charlotte... Sanna mina ord. Vi kommer inte ens att komma in i första gruppen med den låten. Melodifestivalen är för stor. Den har spelat ut sin roll.

2008-03-16 @ 17:45:02
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0