Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Hej

Hej alla ni!

Vad NI är gulliga och rara som har skrivit så fina kommentarer till mig!
Blir rörd!
Satt och läste vad som skrivits och då trillade en tår så stilla på min kind!

Så vad händer nu?

Ja, igentligen inte så mycket.
Var hos hjärtat mitt på sjukhuset idag.
Vi pratade en hel del om hur snabbt livet förändras.
Vi var båda rörande överens om att man har ett ansvar som medmänniska att alltid leva ett sant liv!
Vad vi menar med det är ungefär att det finns problem och sen finns det "problem"
Allt alltid känna att man gjort sitt bästa och att man inte behöver ångra sig sedan...

Som det ser ut nu så verkar det som om han kommer till vår hemkommun snart.
Och snart är ju relativt...
Ska på anhörigmöte på tisdag och då man får reda på mer vad som är tänkt...

Annars så verkar han må skapligt.
Kan fortfarande inte gå än, han vill gärna att det är två stycken med när han ska förflytta sig från rullstol till säng t ex.
Står upp hjälpligt men är väldigt osäker på om benen bär honom...

En sak är då säker:
JAG ÄLSKAR HONOM MER ÄN LIVET SJÄLVT!


Hej...



Kommentarer
Anna-Carins: kafferep

Hej på dig! det är så lätt att ta allt för givet,jag förstår att du älskar honom väldigt mycket.Det är när något händer som man oftast förstår det.När man levt i hop i måmga år blir livet slentriant och man kanske börjar fundera på vad är det jag känner igentligen( så känner jag i allafall ), så händer då något som ställer livet på kant och man vet på engång vad man vill och vad man känner.Hoppas du fattar vad jag menar :-)

Du ska se att " gubben " din blir sakta men säkert bättre, det kommer förmodligen att ta sin lilla tid ,men bättre det blir han.Jag har tänkt på dig mycket och din familj, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet.Vi har alltid lagt stora pengar på resor,av den anledningen vi vet aldrig hur länge vi får vara tillsammans.Nu är pojkarna äldre och mer pengar läggs på huset :-)Resor är min passion i livet :-)Nu blev det mycket dravel.

Ha det gott och var rädd om dig //Anna-Carin

2008-06-14 @ 19:24:04
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Erik Keding

Visst är det skönt när man får upplyftande kommentarer? Sen finns det alltid idioter som bara skrivet skit och bara kritiserar också tyvärr

2008-06-15 @ 00:04:47
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0