Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Röntgad och undersökt

Jaha, en förmiddag på sjukhuset!

Blev undersökt, röntgad och ordinerad smärtstillande och vila.

Av en käke?!


Det var ingen skelettskada, som tur var!

Men som han uttryckte det: Det är som om käken blivit "stukad"


Det värsta är inte att jag inte kan tugga redigt eller att jag inte kan gapa.

Det absolut värsta är att jag inte kan le eller skratta

Det är liksom synonymt med mig, leendet och skrattet!

Pyton...

Gick en vända på stan och träffade Bettan där... å hon bara flinar åt mig hela tiden och sa roliga saker så jag inte ens med bästa viljan i världen kunde hålla mig för skratt...
Tack Bettan för din morbida humor.
Den förgyller, även när det gör ont (inte på natten,  bara lite på dan)


Men nu ska jag bara vila, men det är inte så lätt när hela familjen är samlad.

Våra barn är nämligen sanslöst roliga och jag brukar njuta när alla flippar ur vid matbordet vid middagen.
Alla som varit med vet att vi kan ha helt galna meetings vid ekbordet i köket, och skratten formligen dånar...
Nu i kväll blev det tvunget att gå från bordet tidigare...
Det gjorde helt enkelt för ont att ha kul!

Nu ska jag invänta Let's Dance...
Har nämligen en bonusson som HEMSKT gärna tar datorn bara jag släpper den nån gång! :)
Så här avslutar jag för idag...

Kram å hej!




 


Kommentarer
Soffie

Å fyy vad ont det måste gjort,tur att inget va av iallafall!Hoppas du får vila nu och att smärtan snart ger sig.Ha det bra!
Fin blogg du har:O)

2008-03-01 @ 14:11:56
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0