Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


En dag i kylan...

Slutade jobba 8 i morse.
Kom hem, åt lite frukost, duschade sen iväg på planeringsmöte.
Efter mötet hjälpte jag M, handikappomsorgens egna Kost- och hälsoterapeut att inhandla morgondagens matvaror.
Jag och ett gäng till har gått en kostutbildning för henne i kommunens regi, och i morgon ska några i den gruppen göra en delikat lunch med efterrätt, samt två olika smootie.
Nämnden ska ha möte och ska informeras om friskvård. Och då MÅSTE dom ju bara få en näringsrik och väl sammansatt lunch också!
Så, hej och hå! Här ska göras mat och pysslas i kök! Åh, det är sååååååååååå roligt!

Ska se om jag kommer ihåg kameran i morgon...
Är lite "seg i kolan" på morgonkulan...

När vi var klara med handlingen kom min älsklig och hämtade mig och bjöd mig på lunch på Julahotellet!

Sen hem, på med långkallingar, mössa och vantar. Ladda med kameran och motivera Johannes att följa med. ( Det var nog den mest grannlaga uppgiften av alla. Men jag bruka lösa det effektivt: DIN VILJA HÄNGER PÅ EN KVIST I SKOGEN!)
In i bilen och sen en tur till Källby, Hällekis och Lidköping...

Men så kallt det var!
Och solen som lyste så varmt och mysigt mitt på dagen, var TÄMLIGEN blyg!

Nå, ett och annat kort blev ju bra, andra skit... Jag frös ju så om händerna att kameran skakade... Stativ var ju inte att tänka på. Det blåste ju halv storm...
Kolla in ljuset...
Vänern

Kommentarer
MaryChamberlain

GUUUUUUU vilken läcker bild!!!! Apsnygg ju!!

2008-02-26 @ 15:47:38
URL: http://mammakero.blogg.se
Anna-Carin:s kafferep

Ja det såg riktigt kallt ut.Idag har vi skit väder,regn och rusk,som om det vore höst i Oktober och inte vinter i Februari.
På tal om yoga matta,så är min matta ROSA!
Är det ok om jag länkar till dig?
Kram på dig //Anna-Carin

2008-02-26 @ 16:04:12
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0