Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Ännu en tisdag till handlingarna!

Nu så har omsorgsnämnden fått inblick i vad vi i handikappomsorgen gör!
Och dom har fått mat med...
Och jag har studsat från det ena till det andra idag...
7:30-10:00 Förberedelse och matlagning
10:00-11:30 Planeringsmöte
11:30- 12:30 Sista handen med maten och servering
13:00.15:30 Kultur- och läsombudsträff

Vilken härlig dag jag har haft! 

Jag tror jag är en lyckligt lottad människa som njuter av att vara på mitt jobb.
Inte så att jag inte kan släppa det när jag kommer hem, utan jag tycker bara att det är så ROLIGT att jobba!
Nu har jag varit lite trött och känt mig hängig, men jag mår bra!
Och känner mig så ända in i själen lycklig!


Hej så länge
Go vänner
 

Kommentarer
Soffie

Å vad härligt att känna så,
hoppas du får en härlig kväll:O)

2008-02-26 @ 19:45:33
URL: http://soffie69.blogg.se
MaryChamberlain

Du är lyckligt lottad
min vän! Det är så skönt att känna som du gör. Kram!!

2008-02-28 @ 09:14:37
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0