Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Nu börjar min semester!!!

Hej...
Sommarvärmen gör ju att man inte gärna vill vara inne

Men i dag så tänkte jag att jag måste ju ta hand om min blogg lite också...

Här är jag!!!

Idag börjar min semester!!!
Tre veckor har jag...

Sen drar jag igång och börjar jobba så smått...
Längtar faktiskt tillbaka till jobbet, även om det stundtals känns lite osäkert, men jag är ju trygg på jobbet så det tar nog inte så lång stund att uppdatera sig om vad som hänt och vad som kommer att hända...

Mår ganska bra just nu...

Börjar hitta ett liv igen...

Det är ju såhär det kommer att vara...

Jag vill tacka alla ER som stöttat mig här....
Ingen nämd, ingen glömd..
Har varit så skönt att bara läsa era ord och känna att NI har ägnat mig en stund av ER tid...

Nu ska jag bara njuta varenda dag på mig semester!!!

Kram på Er... 

 Hej...

Kommentarer
Pernilla

Ta vara på dej och ungarna.

Kramar

/P

2008-08-01 @ 12:10:46
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! ha nu en underbar semester med barnen.Du ska se att allt ordnar sig,du är på rätt väg som känner att du vill börja jobba lite.Du är så otroligt positiv.

Kram på dig //Anna-Carin

2008-08-01 @ 15:06:12
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Åsa

Klart inte sorgen går över direkt, den måste ju få ta tid, men samtidigt tror jag att du gör rätt som börjar jobba. Kanske kan få nåt annat i tankarna lite då och då.

2008-08-03 @ 19:56:16
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0