Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Arn, världspremiär i SKARA

Hej...

Igår var det premiär på andra filmen om Arn...
Och då jag ute och kollade till spektaklet...
Förra premiären var fantastisk, men svinkall!
Nu var det oregn! Och inte alls kallt...

Så häng med  mig i några bilder från eftermiddagen och kvällen...
(klicka på bilderna så blir dom större)


Kom nu då så går vi bort mot bion och kollar om det finns nåt folk där!



Ja, är det inte bakhuvudet på Morgan Alling mitt bland alla...



...och Joakim Nätterqvist rara nacke...



Arns upphovsman mitt i minglet



Stentuffa vakter som såg till att ingen av oss vanliga dödliga kom innanför avspärrningarna



...men samme stentuffe vakt lånade ut sin hjälm till två små killars vilda förtjusning


Vid den här tiden så var alla inbjudna bänkade i biosalongen och vi utanför började dra oss...
Vill ju se när samma folk kommer ut igen på röda mattan...


Eldhinkar som både värmde och lyste upp den röda mattan
Åh, det luktar sååå gott


När filmen gick så kunde man hitta det mesta...

Observera:
Sverkrar göre sig icke besvär att parkera här!!!



Hanna och jag har provat röda mattan på hotellet, och nu är vi lyckliga!



Så här ser det ut "hemma på min gata i stan"


Tyvärr är jag ingen bra fotograf (men jag jobbar på det)när ljuset blir till mörker så mycket mer bilder blir det inte just nu....

Tack för titten...
Kvällen var fin och en härlig upplevelse!



Hej...





Kommentarer
Pernilla

Såg första Arn filmen på DVD för ett par veckor sen och jag ser fram emot att få se nästa.

Ha en skön och härlig helg.

/P

2008-08-15 @ 17:21:22
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
mammakero

Vilka fina bilder du har! De Urban tog är suddig, suddigare och absolut suddigast! HAHAHA!!

2008-08-16 @ 13:53:37
URL: http://mammakero.blogg.se/
Åsa

Vilka underbara bilder och så trevligt att se dig!

Har varken sett eller läst Arn men det bör sig göras har jag förstått så jag får väl hyra ettan. ha en skön helg!

2008-08-16 @ 18:21:34
URL: http://galanthus.blogg.se/
© K A T T A

Vilka trevliga bilder, och vacker var du också :)

2008-08-17 @ 13:15:53
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0