Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


Superkvinnan ;)

Ja, jäklar...
Nu är det bara en hylla som ska ner i köket och några flaskor som står som prydnader lite här och där i köket.

By the way...
Oskar har sin pappa vecka nu, men hans pappa ringde och sa att han var hemma idag från skolan. Han var blek och hängig...
Oskar frågade om han fick komma till mig då hans bonusmamma jobbar natten i natt så han skulle slippa stiga upp så tidigt i morgon bitti när han ska till skolan...
Men naturligtvis så ska Oskar vara här om det var hans vilja.

In genom dörren kliver ett likblekt barn som säger:
Jag mår inte bra. Jag tar en varm dusch...

Jag frågar hans pappa om dom kollat om han har feber. Det hade dom inte. "Han kändes inte så varm"

Jag känner på mitt barn när han kommit ut ur den varma duschen och nog tycker jag att han känns varm, VÄLDIGT varm...
Tempar honom och den stannar på 40.0

Så Superkvinnan axlar rollen som Supermamman och tar hand om sitt sjuka barn, också...
Man blir lite nyfiken på vad som kommer härnäst...

Jag återkommer...

Superkvinnan/Supermamman gör nu en attack mot sängen.
WIIIIIIIIE bomullslakan, här kommer JAG!!!

(Jag är hysteriskt trött, märks det?!)


Hej...


Kommentarer
Åsa

En varm dusch när man har 40 grader låter inte så bra, precis. Hoppas han kryar på sig. Och att du fick njuta av din vila. =)

2008-04-21 @ 21:50:33
URL: http://wessand.blogg.se
Åsa

Man kan inte vara en supermamma om man är trött- så sov gott!

2008-04-21 @ 22:26:52
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Anna-Carin:s kafferep

Att ha 40 graders feber och ändå vara på benen.I morgon är han kanske piggare.
Ha det bra/Anna-Carin

2008-04-21 @ 23:39:46
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Mary Chamberlain

"Han kändes inte så varm..."
Hoppla, hur går det med fiske semestern om han fortfarande har feber?
Hoppas du kunde vila och sova ordentligt trots allt....
Kram Superkvinna och Supermamma! Du har glömt att du alltid är en Supervän!

2008-04-22 @ 18:16:24
URL: http://mammakero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0