Dikesgrisen.blogg.se <--- Tillbaka till startsidan


...

Ja, det lite så jag känner i dag!

För att vara lite tydligare:

BLOGGTORKA!!!

Vet inte vad jag ska skriva om

Jo, lite har jag ju...

Vi har varit på sjukhuset idag och träffat onkologen.
Tja, inga nyheter direkt
Tumörerna har krympt och det visste vi redan.
Strålning av metastasen i axeln? Nja, avvaktar lite... och det visste vi också, i princip...
Så summan av kardemumman:
Vi fortsätter på inslagen bana och fortsätter njuta av livet!
(för den oinvigde, min man har cancer)

Vet ni, man blir jätteslut efter ett sånt möte, trots att man vet vad som kommer att delges. Sen infinner sig en känsla, men bara i ett ögonblick, av fullständigt svart, innerligt, och djävulskt hat!
Mot vad undrar ni säkert och jag kan med största säkerhet säga:
ALLT!

Jag mötte Elizabeth i en av stans affärer efteråt och jag berättade om vad som sagt, och nog är det väl märkligt att man kan känna sig så stark som jag kände och känner mig....
En stark och på nåt vis naken känsla...

Nu ska jag sluta älta detta, ni vill säkert läsa något roligare...

Fick en släng av shoppingorgie idag.
Illa, men kul...

Bilder kommer sen


Hej...


Kommentarer
MaryChamberlain

Shopping orgie låter kul!!!
Illa för plånboken men ack så kul ändå!!

2008-04-07 @ 21:49:38
URL: http://mammakero.blogg.se
Åsa

Självklart får du länka till min blogg. Har bara läst det översta av dina inlägg än men ska läsa mer direkt. Cancer. En sån skitsjukdom det är...

2008-04-07 @ 22:00:10
URL: http://wessand.blogg.se
sweetmama

Ja den där slalombanan genom andras bloggar har jag också provat. Jag har några jag läser varje dag men sen ibland vill man hitta nya.
Tack för besöket i min blogg.
Kram

2008-04-07 @ 22:31:06
URL: http://www.sweetmama.blogg.se
Anna-Carin:s kafferep

Skriv på du bara,fritt ur ditt hjärta.Leva med cancer måste vara väldigt jobbigt för alla inblandade.
En styrke kram till er.
Kram /Anna-Carin

2008-04-08 @ 10:34:17
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0